SERVIS DRONŮ
DJI Authorized Retail Store / DJI Enterprise Team

Potřebujete zprovoznit výrobek, aktualizovat software, provést diagnostiku havarovaného stroje, analyzovat letová data. Nechat provést záruční, nebo pozáruční servis? Provést speciální úpravy dronu a jeho příslušenství pro vaši speciální činnost? Jste na správné adrese. Naše prodejna má vlastní servisní zázemí s dvěma techniky.

Číst více
KDO JSME?

Po letitých zkušenostech s vývojem RC letadel jsme v roce 2010 přesedlali na drony. Začínali jsme jejich stavbou, vývojem i speciálními úpravami sériových dronů. Svoji pozici posíli tím, že jsme docílili statusu DJI Authorized Retail Store. Speciální úpravy dronů a hledání způsobu užití má významnou roli i dnes. Týká se především dronů řady DJI Enterprise. Zákazníkům pomáháme nalézt vhodné a efektivní způsoby jejich činnosti k tomu vybíráme odpovídající techniku. Poskytujeme komplexní profesionální servis v oblasti bezpilotních letadel. Specializujeme se na drony DJI.

SERVIS NA "POČKÁNÍ"

Snažíme se zákazníky nezdržovat zbytečným cestováním. Telefonicky je možno s technikem dohodnout den a hodinu návštěvy. Pokusíme se pro vás v daný okamžik udělat maximum. Bez předchozí dohody to není možné, technici obvykle pracují na jiných zakázkách, nebo školí. Běžný příjem na servis je možný kdykoliv v naší otevírací době. Rychlost vyřízení záleží na velikosti - druhu problému. Pokud potřebujete s technikou neodkladně pracovat, můžete využít naší půjčovny.

Naše práce, běžné úkony:

zprovoznění výrobků
kompletní diagnostika havarovaných strojů
aktualizace software letadel, vysílačů, akumulátorů, kamer...
analýza letových dat, kalkulace oprav pro řešení škodních událostí
výměny trupů, ramen, motorů, základových desek, regulátorů, podvozků
programování RC souprav
montáž, výměna, programování řídících jednotek
instalace OSD systémů, telemetrických čidel
instalaci AV i digitálních přenosových systémů v pásmech 2.4 a 5.8 GHz
instalace speciálních kamer a snímačů
softwarové úpravy
speciální držáky

Jak to u nás funguje:
1. Příjem servisu

Zboží vyžadující servis k nám můžete zaslat, ale i donést. Pokud budete zboží zasílat, prosíme o vyplnění formuláře: Servis na dálku
Příjem servisu provádíme kdykoliv v naší otevírací době. Na prodejně je vždy přítomen proškolený personál, který provede první rychlou diagnostiku stavu poškozeného zařízení. Zakázce je přiděleno servisní číslo, je provedena fotodokumentace, je sepsáno veškeré příslušenství a navrhovaný způsob řešení. Zákazník obdrží Potvrzení o přijetí do servisu..

2. Dokumentace

Zapisuje se jak k nehodě došlo, co bylo příčinou. Od zákazníka se požadují data - veškeré informace, které mohou pomoci rekonstruovat celou událost. Standardní popis nestačí, proto se dělá i podrobná fotodokumentace. Fotografie je schopna zachytit celou řadu detailů. Fotografují se výrobní čísla i příslušenství (typicky SD karty, kabely, počet akumulátorů).

3. Uskladnění

Každý servis je po dobu vyřizování skladován odděleně od ostatních, vždy však společně s veškerou dokumentací a dodaným příslušenstvím.

4. Diagnostika

Naši zkušení technici provádí přímo v zázemí prodejny čtení letových dat, určují rozsah mechanického poškození a podobně. Na základě zjištění určí, zda je vhodnější servis u nás, nebo doporučíme zahraniční DJI servis. V případě, že je oprava v ČR nevýhodná (nejběžnější důvody jsou dlouhá doba dodání dílů, riziko vícenásobného objednávání dílů, nejasný důvod závady apod.), nabídneme zákazníkovi vyřízení opravy v DJI zahraničním servisu. Kurýrní služby dnes pracují velmi efektivně, proto vzdálenost servisu dobu opravy zásadně neovlivní.

5. Nacenění

Pokud je servis prováděn u nás, zasíláme nacenění v řádu hodin až dnů. Pokud zákazník souhlasil s opravou (s naceněním) v autorizovaném DJI servisu, čekáme na jeho kalkulaci. Schválení opravy zákazníkem, kompletní informace a dokumentace.Na základě dokončené diagnostiky zákazník obdrží e-mailem servisní protokol s vyčíslenou cenou a seznam opravovaných či vyměňovaných dílů. Pokud vznikla další foto/video dokumentace, dostane společně se servisním protokolem odkaz ke stažení těchto materiálů. Jedná se většinou o záznamy z letu, dokumentace softwarových vad i fotografie poškození. Tam, kde to je nutné, provádíme podrobnou analýzu letových dat z černých skříněk letadel, vysílačů i telefonů/tabletů. Na základě těchto ucelených informací zákazník opravu schvaluje, případně ji odmítne. .

6. OPRAVA

Při práci dbáme na maximální bezpečnost a opatrnost, dodržujeme postupy pro servisní střediska stanovené výrobcem. Používáme kvalitní vybavení a nástroje. Servisní stoly jsou nepřetržitě pod dohledem kamer. Dle potřeb letadla zalétáváme v našem letovém koši na prodejně, nebo na letišti. Po opravě zákazník obdrží výzvu k vyzvednutí. Ta obsahuje finální servisní protokol včetně popisu průběhu opravy a rozsahu následného testování.

7. Výdej servisu

Opravená zařízení předáváme zpět zákazníkovi v takovém stavu, aby mohl jít hned “do akce”. Pokud servis obsahuje více příslušenství, vše je spárované, nastavené a odzkoušené s poslední verzí softwaru, to se týká všech komponentů. Tištěnou verzi servisního protokolu obdrží zákazník společně s opraveným zařízením.

OTÁZKY A ODPOVĚDI
Co mám všechno přinést na servis?

V případě letadel vše, co bylo v době havárie součástí sestavy. Co je nutné pro testování po servisu - tedy letadlo, dálkový ovladač, akumulátor. Nové testovací vrtule máme vlastní.

Mohu zařízení poslat na opravu poštou nebo jinou zásilkovou službou?

Ano, přiložte prosím průvodní dopis s popisem závady, s kontaktem (tel., e-mail). V případě reklamace přiložte nákupní doklad. Obsah balení viz výše.

Koupil jsem zařízení jinde. Mohu v DJI ARS uplatnit záruku?

Firma DJI neprovozuje tak zvanou globální záruku. Standardem je uplatnění záruky u prodejce, nebo přímo u DJI. Záruční opravu Vám můžeme zprostředkovat za manipulační poplatek, který pokrývá naše vícenáklady na diagnostiku a poštovné.

Jsem přesvědčen, že jsem neudělal pilotní chybu a letadlo i přesto havarovalo. Pomůžete mi?

Ano, umíme číst data z černých skříněk letadel, ovladačů i telefonů/ tabletů. Potřebná data pro posouzení si technici sami načtou, nebo si je vyžádají elektronicky od zákazníka. Vyhodnotí je, pokud se zdá úspěšnost reklamace reálná, výsledek analýzy zpracují a předají dál záručnímu servisu pro urychlení reklamačního řízení.

Poskytujete na opravy záruku?

Ano, 12 měsíců.

Získejte přehled
o legislativě v oblasti dronů
Více
Získejte povolení
od Úřadu civilního letectví
Více
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše