KATEGORIE (ROZDĚLENÍ PODLE DRUHU PROVOZU)

KATEGORIE (ROZDĚLENÍ PODLE DRUHU PROVOZU)

Share this post

Comments (9)

Posted by Lukáš Zeman on 2020-03-28 20:50:27
Dobrý den, chtěl bych se Vás pouze zeptat, jaký je rozdíl mezi provozovatelem a pilotem. Jestli bych si koupil dron pro své osobní účely a létal s ním, znamená to, že jsem provozovatel i pilot? Nebo je to jinak? Předem děkuji za objasnění.
Posted by Franta Matulík on 2020-03-29 11:01:27
Proč se najednou mění hranice váhy z 0,91kg na 0,9kg. Tím pádem na Mavic 2 Zoom, který přesahuje 900g o pouhých 5 g !!! jsou přísnější podmínky a testy. Opravdu těch 5g tak hrozně zvýší bezpečnost dronu?
Posted by Jaroslav Řešátko on 2020-03-30 12:53:37
V hobby provozu je opravdu provozoval obvykle zárověň pilotem. Jiné to bývá u firem. Tam dron obvykle patří firmě, ta ho obvykle i provozuje. Pilot je někdo, kdo s ním "jenom" létá. U dronů pod 250g není nutno skládat pilotní zkoušky. To znamená, že v případě Mavic Mini řešíte pouze registraci provozovatele.
Posted by Jaroslav Řešátko on 2020-03-30 13:01:02
Hmotnost není jediný parametr. Nestačí odlehčit současnou variantu Mavic. Byla nastavena daleko komplexnější pravidla. Jsou nastavena, ale platit budou až v roce 2022. Do té doby na tom budou výrobci pracovat tak, aby se do nich vešli. Pochopitelně se budou chtít na trhu prezentovat co nejdříve. Vzorem zájmů výrobců může být DJI Mavic Mini.
Posted by Vlastimil Zikula on 2020-03-30 20:15:15
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde budeme moci sehnat nějaké ty otázky a odpovědi k těm online testům? Když jdu do autoškoly, tak je vše jasné, ale jak to bude platit zde?
Posted by Test on 2020-03-31 10:15:27
Testovací komentář s diakritikou
Posted by Jaroslav Řešátko on 2020-03-31 13:42:53
Stránka bude plnit obě funkce, výuku i testování. Je zájem zákazníka poučit, vzdělat...teprve potom testovat. Respektive to bude na něm, kdy se rozhodne, že se cítí připraven.
Posted by Martin Jancuska on 2020-03-31 18:19:37
- Mavic Mini nese pristroj schopny zachytit osobni udaje - kameru - je tedy nutna i registrace pilota - je tato registrace vcetne zkousek a osvedceni o registraci? - oznaceni letadla, registracni cislo provozovatele, bude jako doposud vyzadovan jako nehorlavy identifikacni stitek? Bude i s lepidlem lehci nez jeden gram? Nebude-li Mavic Mini i s takovym stitkem lehci nez 250g, nebude letadlem tridy C0 ale C1 a pilot krom registrace skrz kameru na palube bude muset absolvovat i zkousku a registraci. - pocita urad s registraci i nezletilych pilotu?
Posted by Jaroslav Řešátko on 2020-04-06 23:05:44
Mavic Mini by dle hmotnosti do 250 g nevyžadoval registraci - kategorie C0. Registraci provozovatele i pilota vyžaduje na základě kamery. Provozovatel i piloti musí absolvovat online základní kurz a zkoušku. Provozovatel na základě registrace obdrží jedno jediné číslo pro všechna svá letadla. Není to totéž jako současné nehořlavé OKčko pro profesionálního pilota! Podoba registračního čísla provozovatele zatím není specifikovaná. Do spekulace kolik bude vážit a zda bude započtena do celkové hmotnosti bych se zatím nepouštěl. Nezletilý pilot je i nyní standardem, myslím, že není nutno to měnit.

New comment

Kniha Drony

Praktická příručka pro majitele dronů DJI

Koupit

Mapa DJI GO 4 / letecká

Vytvořili jsme přehlednou a srozumitelnou mapu pro drony.

Koupit

Zaškolení obsluhy

Tuto službu doporučujeme objednat k nově zakoupenému produktu.

Koupit

Akce

Aktuální nabídka produktů ve slevě, akci či výprodeji.

Koupit