Servis z domova

Potřebujete servis Vašeho dronu a nedostanete se na naší provozovnu v Praze? Nevadí, stačí vyplnit níže uvedený formulář a odeslat Vaše zařízení  v balíku. (GEIS, PPL, GLS, ČESKÁ POŠTA).
Po přijetí zásilky Vám pošleme  protokol o přijetí se servisní číslem pro další komunikaci.
Naše prodejna má vlastní servisní zázemí s dvěma techniky.

Pozor váše zařízení od DJI již nemusí mít servisní podporu a tím ho nedokážeme opravit. Viz tabulka

Ceny oprav jiným dodavatelem (výrobce,dovozce) budou předány ke schválení. Záruční oprava produktu nebo vyřízení služby DJI CARE, který není zakoupen u TELINK, spol. s r.o. bude zpoplatněna částkou 899,-. Je účtován poplatek částkou 899,- korun za diagnostiku servisem i v případě, že oprava nebude prováděna a nebo bude záručně uznána. Opravy zahraničním servisem DJI do celkové výše nákladů 1700 Kč vč. DPH nepodléhají schválení a budou automaticky vyřízeny. Zahraniční servis DJI naceňuje i opravy nezbytné pro bezpečnost provozu. Kompletní znění podmínek naleznete v obchodních podmínkách na https://www.djitelink.cz/cs/content/3-obchodni-podminky

SERVIS Z DOMOVA

Odešlete v balíku: dron + ovladač + 1x pohonný akumulátor,
pokud se jedná o jiné zařízení (Ronin, Osmo) tak vždy s akumulátorem na adresu 

TELINK, spol. s r.o.
Na Zlatě 2835/3
158 00 Praha 13

doporučený přepravce: GEIS, PPL, GLS, DPD

Vyplnte formulář před odeslání Vašeho zeřízení k nám na servis