Srovnání DJI RS 2 vs. Ronin-S: Co je nového?

DJI RS 2 je nejnovější jednoruční stabilizátor od DJI, vybavený výkonnými funkcemi a vychytávkami, které posouvají vaši tvorbu na další úroveň. DJI RS 2 je další evolucí průkopnického DJI Ronin-S. V tomto článku tak porovnáme oba produkty, abychom zjistili, jaké jsou jejich hlavní rozdíly.

DJI RS 2 vs Ronin-S: Design

Zatímco DJI RS 2 může na první pohled vypadat podobně, jako jeho předchůdce, je zde však několik klíčových konstrukčních rozdílů. Dvě nejpozoruhodnější vylepšení DJI RS 2 jsou 1,4palcová barevná dotyková obrazovka a konstrukce z uhlíkových vláken. Uhlíkové vlákno nejenže snižuje celkovou hmotnost zařízení, ale také umožňuje větší užitečné zatížení, testováno až na 4,5 kg. DJI RS 2 má také celkově ergonomičtější vzhled a chování, ramena se kterými se jednodušeji manipuluje a celkově podporuje těžší fotoaparáty a kamery.

DJI RS 2: Vyšší užitečné zatížení a nižší hmotnost

S hmotností pouhých 1,3 kg a testovaným užitečným zatížením 4,5 kg nabízí DJI RS 2 výjimečný poměr hmotnosti a výkonu. Jedná se také o výrazné vylepšení oproti hmotnosti DJI Ronin-S 1,84 kg a testovaným užitečným zatížení 3,6 kg. Výsledkem je pohodlnější snímací zážitek a schopnost operovat s většími a pokročilejšími kamerami. Pro profesionální filmaře a producenty obsahu vám tato aktualizace DJI RS 2 dává příležitost používat tu nejlepší dostupnou techniku.

DJI RS 2: 1,4palcový vestavěný barevný dotykový displej

Zatímco DJI RS 2 na první pohled vypadá docela podobně jako DJI Ronin-S, jedním z hlavních upgradů je 1,4palcová barevná dotyková obrazovka, kterou lze použít k ovládání funkcí, nastavení zařízení a připojené kamery. Co přesně to znamená z hlediska výkonu? Nyní již nemusíte používat aplikaci DJI Ronin na svém mobilním telefon a více se můžete soustředit na samotné natáčení. Dotykový displej DJI RS2 je inteligentní upgrade, který byl vyvinut pro profesionální filmové tvůrce za účelem zjednodušení ovládání a celkového uživatelského zážitku.

DJI RS 2: Více přenosné a rychlejší vyvážení

DJI RS 2 a DJI Ronin-S mají stejný tvar a strukturu, ale DJI RS 2 je o něco menší a lehčí díky konstrukci z uhlíkových vláken. Má také zámky os, které jej udržují na místě během přepravy a umožňují vám okamžitě a pohodlně zařízení vyvážit.

DJI RS 2: Pohodlnější použití

Díky jemnému vylepšení designu je DJI RS 2 ergonomičtější a pohodlnější než DJI Ronin-S. DJI RS 2 má nově ramena z teflonu a tak manipulace s nimi je jednodušší než kdy dříve.

DJI RS 2: Porty RSA kompatibilní s NATO

Oba porty RSA jsou kompatibilní s NATO a otevírají proto širší možnosti v rámci příslušenství třetích stran a všestranných možností manipulace a montáže. Zatímco DJI Ronin-S již nabízí port RSA, chybí mu populární kompatibilita s NATO porty. Pokud jste seriózní filmaři, kteří hledají tu nejlepší kompatibilitu příslušenství pro váš gimbal, novinka DJI RS 2 nabízí mnohem více možností než předchozí DJI Ronin-S.

DJI RS 2 vs Ronin-S: Stabilizace

Stabilizace je nejdůležitější funkcí produktů DJI Ronin, protože umožňuje uživatelům získat plynulé záběry pro dosažení výsledků na profesionální úrovni. Zatímco klasická tříosá stabilizace je součástí obou gimbalů Ronin, DJI vylepšilo stabilizační technologii pro model RS 2. Titanový stabilizační algoritmus a funkce SuperSmooth nabízejí významné vylepšení ve srovnání s DJI Ronin S.

DJI RS 2: Algoritmus stabilizace titanu a SuperSmooth

Má DJI RS 2 lepší stabilizaci než DJI Ronin-S?

Společnost DJI představila tzv ''stabilizační algoritmus'' pro výjimečně plynulé záběry, což je ve srovnání s DJI Ronin-S významné zlepšení. Nová funkce kardanového kloubu, kterou DJI Ronin-S nepodporuje, je SuperSmooth, kterou lze aktivovat pro profesionální úroveň plynulosti. Tato funkce kompenzuje mikropohyby a zvyšuje točivý moment pro stabilizaci objektivů. To znamená, že pokud natáčíte za pohybu v různých pozicích, vaše záběry zůstanou vždy ostré a plynulé.

DJI RS 2 vs Ronin-S: Vlastnosti

Jak jsme již zmínili, DJI RS 2 je lehčí, podporuje větší užitečné zatížení a nabízí pokročilejší stabilizaci, ale co další funkce? Jaká jsou další vylepšení DJI RS 2 v porovnání s funkcemi nabízenými na DJI Ronin-S?

DJI RS 2: ActiveTrack 3.0

DJI RS 2 představuje ActiveTrack 3.0, dosud nejpokročilejší sledovací technologii DJI a významný upgrade oproti DJI Ronin-S. Sledování je intuitivnější díky pokročilým algoritmům, které detekují váš objekt.

DJI RS 2: RavenEye

Nový systém přenosu obrazu RavenEye poskytuje operátorům zjednodušený způsob, jak získat vzdálené sledování kamery a kontrolu parametrů. Tento systém přenáší video v rozlišení 1080p až do vzdálenosti 200 m s latencí pouhých 60 ms, což uživatelům umožňuje soustředit se na získání dokonalého záběru bez obav o vybavení. Pokud pracujete na profesionálním projektu s velkým týmem kamer, tato nová funkce DJI RS 2 pohodlně poskytuje každému uživateli jasný přehled o akci.

DJI RS 2: Advanced Focus System

DJI RS 2 je vybaven pokročilým systémem 3D ostření, vylepšením zaostřovacího kolečka DJI Ronin-S a přidáním senzorů ToF pro přesné automatické zaostřování, i když používáte manuální objektivy a / nebo fotografujete v prostředí se slabým osvětlením. Tato inteligentní aktualizace přináší mnoho užitečných změn a poskytuje výjimečné automatické ostření v náročných natáčecích podmínkách.

DJI RS 2: Vylepšený výkon baterie

Grip DJI RS 2 BG30 má maximální dobu provozu 12 hodin, což je stejné jako u DJI Ronin-S. Velké vylepšení přináší doba nabíjení, kdy DJI RS 2 z 0-100% za pouhých 1,5 hodiny. Baterie DJI RS 2 se také může nabíjet nezávisle na kardanovém těle, což znamená, že baterii můžete nabíjet aniž by byla připnutá ke gimbalu. Toto vylepšení znamená, že můžete pokračovat v používání zařízení a současně nabíjet další baterii.

DJI RS 2: Rychlý přechod na vertikální snímání

DJI RS 2 představuje novou funkci, která umožňuje operátorům okamžitě přepnout do svislému režimu. To je obrovská výhoda pro ty, kteří pracují například na obsahu pro sociální sítě.

DJI RS 2 vs Ronin-S: Příslušenství

DJI RS 2: Lehké přepravní pouzdro

Zatímco pouzdro DJI Ronin-S z materiálu styrofoam je určitě dobré pro ochranu kardanového kloubu, bylo často kritizováno za to, že je příliš objemné a náročné na přepravu. Obal pro DJI RS 2 nyní přichází s menším a lehkým plátěným kufříkem. Toto přepracované pouzdro je odolné proti stříkající vodě s vyhrazenými přihrádkami pro všechny součásti DJI RS 2 a je dostatečně malé na to, abyste si ho sebou mohli vzít kamkoliv.

DJI RS 2 vs Ronin-S: Kompatibilita fotoaparátu

Oba závěsy Ronin jsou kompatibilní s širokou škálou profesionálních fotoaparátů. DJI RS 2 nabízí větší kompatibilitu s těžšími nastaveními. Podívejte se na úplné informace zde .

DJI RS 2 vs Ronin-S: Který byste si měli koupit?

DJI Ronin-S zůstává výkonným gimbalem na profesionální úrovni. RS2 ovšem přichází s neuvěřitelnými vylepšeními, jako je konstrukce z uhlíkových vláken, vestavěná dotyková obrazovka a přidané stabilizační technologie, jako jsou Titan Stabilisation Algorithm a SuperSmooth. Povýší vaší profesionální filmovou tvorbu na novou úroveň. Pokud chcete nejpokročilejší filmové funkce pro stabilizátory videokamer a fotoaparátů v této velikosti a cenové kategorii, DJI RS 2 je bezkonkurenční volbou.