Vyzvednout lze v prodejně ihned, u Vás úterý 8.10.
Nakupujte bez starostí. Výrobek pro vás připravíme. Pokud se během výše zmíněných kroků projeví záruční vada výrobku, zákazník se o ní ani nedozví. Vše totiž řešíme jako předprodejní reklamace a vy máte jistotu, že přebíráte plně funkční otestované zařízení.
Na tuto službu navazuje služba Zaškolení obsluhy.
Termín zprovoznění je nutné předem domluvit, zprovoznění vč. otestování trvá nejméně 2 hodiny a bohužel není možné ho provádět na počkání.
U bezpilotních systémů provádíme kompletní upgrade letadla, vysílače, všech akumulátorů, kalibraci všech antikolizních čidel, IMU jednotky, kompasu, kontrolujeme funkce kamery vč. optiky a ostrosti, SD kartu, provádíme zkušební zálet, kdy kontrolujeme oscilace, funkce senzorů v letu a celkové chování letadla ve vzduchu.
U Stabilizátorů a kamer provádíme upgrade softwaru, aktivaci zařízení, montáž ostření, mikrofonů a držáků, nastavení rychlostních režimů, vyvážení dodané kamery, kalibraci vodoroviny zařízení, kalibraci dálkových ovládacích prvků a důkladné testování ve všech pracovních režimech.
Termín je možné domluvit na tel. +420 602 395 889 nebo e-mailu telink@telink.eu